پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 432
  • کد خبر : ۶۳۴۶
پیام تبریك مدیر عامل و فرمانده پایگاه بسیج شركت آبفا گلستان به مناسبت هفته بسیج
مهندس بهزاد هرمزی مدیر عامل و فرمانده پایگاه بسیج امام سجاد (ع) شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد .

مهندس بهزاد هرمزی مدیر عامل و فرمانده پایگاه بسیج امام سجاد (ع) شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،متن پیام ارسالی به شرح ذیل می باشد :

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد / امام خمینی (ره)

بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل(ره) و با هدف صیانت از اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری، به پیشرفت و بالندگی رسیده است به گونه ای که اکنون بسیج به گسترده ترین شبکه مردمی در خدمت به مردم در عرصه های مختلف تبدیل شده است و به عنوان الگو برای تمام کشورهای مسلمان و آزاده شناخته می شود.

از دوران دفاع مقدس که اوج رشادت، جان‌فشانی و مجاهدت دلاورمردان بسیجی درآن جلوه‌گری می‌نماید تا عرصه‌های فرهنگی، عمران و آبادانی کشور همگی شاهد حضور پررنگ و جان‌فشانی‌های فداکارانه نیروهای بسیجی بوده و هستیم، چرا که ایثار و فداکاری، صداقت و پاکی، دلسوزی، عشق و علاقه به مردم و نظام و رهبری از مهمترین جلوه‌های بسیج است که از زمان تشکیل تا الان همواره به آن پایبند بوده است.

تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت  چندین سال از حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است. بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.

هرگز از یاد نبرده ایم در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت و با عاملیت شرمگینانه رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانقدر و معزز شهدا و جانبازان گرامی، و خانواده بسیجی صنعت آب و فاضلاب، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری را از ایزد منان مسئلت دارم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0