شنبه, 6 مرداد 1403
عنوان گروه خبري / پورتال خبری آبفای گلستان .
  • ساعت : ۱۱:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 100
  • کد خبر : ۱۰۰۰۵
آبفا گلستان بر سكوی قهرمانی مسابقات والیبال وزارت نیرو ایستاد
تیم شرکت آب و فاضلاب استان گلستان میزبان این دوره از مسابقات فاتح هفدهمین دوره مسابقات والیبال پیشکسوتان شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو (جام شهدا ) شد.

تیم شرکت آب و فاضلاب استان گلستان میزبان این دوره از مسابقات  فاتح هفدهمین دوره مسابقات والیبال پیشکسوتان شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو (جام شهدا ) شد.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، در این دوره از مسابقات که 15 تیم از شرکت های تحت پوشش وزارت نیرو حضور داشتند که پس از انجام 29 مسابقه تیم های آب و فاضلاب گلستان ، آبفا آذربایجان غربی و منتخب اصفهان  به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق نیز به تیم برق تهران بزرگ  اعطا گردید.

 

آئین اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مهندس رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور ، مهندس عوض پور رئیس کمیته والیبال وزارت نیرو ، مهندس پورکاشیان نائب رئیس کمیته والیبال وزارت نیرو و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد .

 

وی در پایان از مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در راستای برگزاری خوب و شایسته مسابقات والیبال پیشکسوتان تقدیر نمود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0