يکشنبه, 18 شهريور 1403
عنوان گروه خبري / پورتال خبری آبفای گلستان .
  • ساعت : ۱۰:۱۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 201
  • کد خبر : ۱۰۱۸۲
با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی :
از ابتدای سالجاری / بیش از 28 هزار مورد آزمون کلرسنجی درشهرستان  گنبد کاووس  صورت گرفت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از انجام بیش از  28 هزار مورد آزمون کلرسنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین در 3ماهه اول سال در این شهرستان خبر داد .

ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود : با هدف بهبود وضعيت كيفي آب آشامیدنی مشترکین محترم ،  در این مدت علاوه بر آزمون کلر سنجی بیش از 30 هزار مورد آزمون میکروبی و کدورت سنجی و همچنین عملیات شستشوی شبکه و خط انتقال آب شرب به طول 62 کیلومتر  انجام گردیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت : اجرای بیش از 1600متر عملیات توسعه شبکه و خط انتقال  آب شرب ،اجرای بیش از 6500متر اصلاح شبکه و خط انتقال ،واگذاری و فروش 532 فقره انشعاب جدید و بازرسی چشمی شبکه آب به طول 121 کیلومتر از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است .

رحیمی در ادامه تصریح کرد : تعویض 362 مورد کنتور خراب مشترکین ،اصلاح و استاندارد سازی 19 رشته انشعاب و  بیش از 700 مورد رفع حوادث خط انتقال و انشعابات مشترکین در راستای جلوگیری از هدر رفت آب را از دیگر فعالیت های این امور در سه ماه اول سالجاری عنوان کرد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  افزود : اجرای عملیات ویدئومتری  4 حلقه چاه آب شرب ، 35 مورد تعمیر دستگاه کلر سنج ، تعویض 4 دستگاه الکتروپمپ و بازسازی 3 مورد تجهیزات خطوط انتقال آب شرب از دیگر فعالیت های این امور در  مدت مذکور بوده است .

این مقام مسئول در پایان گفت :  بیش از 5300 مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی شهرستان گنبد کاووس در راستای رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی تحویل داده شده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0