» درخواست ناشی از حوادث آب و فاضلاب

درخواست ناشی از حوادث آب و فاضلاب

معرفی سامانه 122

سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مربوط به حوادث آب و فاضلاب، شکایات مشترکین، انتقادات و پیشنهادات شهروندان می باشد. شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارائه خدمات و یا خرابی در شبکه و انشعابات آب، با سامانه 122 تماس گرفته و شرکت آب و فاضلاب استان گلستان را مطلع نمایند.

 

سامانه ۱۲۲ مرجعي متمركز براي راهنمايي مشتركين در حوادث آب و فاضلاب بوده و با هدف پاسخگویی سریع ، دقیق و شبانه روزی به خواسته هاي تماس گيرندگان راه اندازی شده است. با بهره گیری از این سیستم مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان کاهش یافته و موجب تسریع در ارائه خدمات بهتر به مشتركين استان می شود.

در این سامانه بعد از گرفتن آدرس مشترك و پرسش از چگونگي و نوع حادثه، سريعا آدرس به منظور اعزام اكيپ تعميراتي به واحد اتفاقات اداره مربوطه ابلاغ و در همان ساعات اولیه نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت می پذیرد.
بواسطه همکاری مردم با این سامانه و گزارشات به موقع به این مرکز که باعث تسریع در کار و جلوگیری از هدر رفت آب می گردد، تمام فعاليتها توسط رايانه ثبت و جهت بهبود فرآیند های مرتبط در حوادث بعدی مورد استفاده قرار می­گیرد.

 

اهداف و ماموریت های سامانه 122

  1. ایجاد بستر لازم جهت کسب رضایت مشترکین آب و فاضلاب شهرهای استان
  2. جمع آوری اطلاعات حوادث مربوط به شبکه آب و فاضلاب و انعکاس آن به مدیران ارشد شرکت
  3. ساماندهی تماس های مردم با واحدهای مختلف شرکت در سامانه 122
  4. ایجاد ارتباط دوسویه بین مردم و کارکنان واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی
  5. افزایش کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری
  6. کاهش مراجعات حضوری از طریق اطلاع رسانی و رسیدگی به نیازها
  7. تجزیه و تحلیل حسن انجام وظایف سایر حوزه های اجرایی و ستادی مرتبط و ارائه گزارش به مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت
آمار بازدید این صفحه:940
آدرس: گرگان، میدان بسیج، سایت اداری تلفن :40-32480330-017 دورنگار:32480317-017
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت آب و فاضلاب گلستان می باشد. طراحی، اجرا و پشتیبانی : سفارش دات نت