» توافقنامه سطح خدمات

توافقنامه سطح خدمات

 

برای دسترسی به 24 خدمت الکترونیک اینجارا کلیک کنید. 

توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بشرح ذیل است:

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان گلستان ، کیفیت خدمات پورتال شرکت آب و فاضلاب برای شهرهای استان گلستان مورد توافق قرار گیرد.

پورتال  شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  موافقت می‏کند که پشتیبانی پورتال و زیر سایت ها به ترتیب زیر ارائه شود:

- تارنمای شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان گلستان وظیفه اطلاع رسانی به مردم و شرکتهای آب و فاضلاب منطقه ای را بعهده دارد و مجهز به سیستم ثبت و پیگیری شکایات و پیشنهادات و نظرسنجی، سامانه های تخصصی تحت وب جهت استفاده شرکتهای تابعه، سیستم مناقصات و مزیدات جهت استفاده پیمانکاران، سایت خبری و بخشهای ارتباط با مدیران ارشد و میانی و پاسخگویی به سوالات است.

-تارنما در ۷ روز هفته و تمامی طول شبانه روز فعال است.

 -حداکثر زمان پاسخگویی به سوالات ۳ روز کاری می باشد.

-حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی پس از خرابی احتمالی یک روز کاری است.
- زمان های امکان اتصال به تارنما ۹۹ درصد است.

 - راه‌اندازی سامانه تعرفه‌ها و مستندات برای اطلاع‌رسانی به مشترکین درباره آخرین تغییرات در بخش تعرفه و هزینه

-آخرین تعرفه‌ها در بخش آب‌بها، فروش انشعاب و خدمات پس از فروش

- نشانی اینترنتی سامانه جامع مشترکین

- نشانی اینترنتی سامانه تعرفه‌‌ها و مستندات

- تکمیل سامانه تلفنی 1522 با قابلیت اعلام آخرین بدهی آب‌بها به مشترکین و امکان پرداخت تلفنی قبوض آب بها در سطح آبفای استان گلستان  

- راه اندازی سامانه پیام کوتاه 200022122 با قابلیت ارسال خودکار قبوض صادره و نیز پرداختی های قبوض آب بها به مشترک.در این سامانه به محض صدور قبض آب بها ، یک پیام کوتاه به مشترک ارسال و در صورت پرداخت قبض توسط مشترک مجددا یک پیام کوتاه به مشترک ارسال می گردد.

- راه‌اندازی پرتال جامع مشترکین با قابلیت ارائه خدمات زیر:

  • مشاهده کلی اطلاعات مندرج در دفتر حساب مشترک (آخرین وضعیت انشعاب- مانده بدهی ها – قبوض صادره- وصولیهای آب – قرارداد های فروش / تصحیح قرارداد آب و فاضلاب- مشاهده دفتر چه اقساط آب و فاضلاب
  • مشاهده و چاپ قبض المثنی
  • مشاهده و چاپ دفترچه اقساط
  • محاسبه سریع آب بهاء بر اساس اطلاعات مشترک
  • ثبت درخواست فروش انشعاب آب انشعابات خانگی نقدی به صورت تراکنشی از مرحله شروع درخواست تا صدور قرارداد انشعاب بصورت آنلاین- با امکان پرداخت فیش نقدی به صورت آنلاین
  • پرداخت الکترونیک قبض آب بها توسط مشترکین و اعمال آن بصورت آنلاین در سیستم امور مشترکین
    - درج شناسه قبض و پرداخت بر روی قبوض آب بها

- درج شناسه قبض و پرداخت بر روی فیشهای نقدی حق انشعاب و دفترچه اقساط حق انشعاب آب و فاضلاب

 برنامه‌ریزی در خصوص:

  • پرداخت الکترونیک اقساط حق انشعاب آب و فاضلاب توسط مشترکین و اعمال آن به صورت آن‌لاین در سیستم امور مشترکین
  • ثبت درخواست فروش انشعاب فاضلاب نقد به صورت تراکنشی از مرحله آغاز درخواست تا صدور قرارداد انشعاب بصورت آنلاین از تاریخ
  • صدور قبض تسویه حساب (خارج از ردیف برای مشترکین – مشترک کنتور را بخواند و رقم کنتور را در پرتال وارد کند، سپس قبض مشترک صادر و قابل پرداخت به صورت آن‌لاین باشد.)
  • ثبت درخواست فروش انشعاب آب و فاضلاب تمام کاربری‌ها (نقد و اقساط) به صورت تعاملی از مرحله شروع درخواست تا صدور قرارداد انشعاب و دفترچه اقساط به صورت آن‌لاین
  • ثبت درخواست تمام خدمات پس از فروش (از جمله تصحیح قرارداد و سایر خدمات) و تخصیص کد رهگیری (همان شماره درخواست ثبت شده در سیمافا) به صورت آن‌لاین
  • ایجاد قابلیت استفاده از پرتال جامع مشترکین در دفاتر پیشخوان دولت
  • ایجاد ارتباط داده‌ ای بین سرور بخش مشترکین و سرور واحد 1522 به منظور پاسخ‌گویی بهتر و دقیق‌تر به مشترکین به صورت تلفنی جهت پرداخت قبوض

 

جهت دریافت خدمات فروش انشعاب آب و فاضلاب و همچنین خدمات پس از فروش می توانید در تمام ساعات در طول هفته به بخش خدمات الکترونیکی مشترکین مراجعه فرمائید. البته بررسی درخواستهای خدمات و مدارک ثبت شده در اولین فرصت در ساعات اداری یعنی از شنبه لغایت چهارشنبه 7:15 تا 14:15 و پنجشنبه 7:15 تا 13:15 انجام می شود.

 

 

 

 


 

آمار بازدید این صفحه:2 098
آدرس: گرگان، میدان بسیج، سایت اداری تلفن :4-32480330-017 دورنگار:32480317-017
بیانیه راهبرد مشارکت وزارت نیرو
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت آب و فاضلاب گلستان می باشد. طراحی، اجرا و پشتیبانی : سفارش دات نت