يکشنبه, 18 شهريور 1403
  • ساعت : ۱۲:۳۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 81
اطلاعیه لزوم مدیریت مصرف آب در ایام محرم در استان گلستان
به اطلاع مردم فهیم و شریف استان گلستان می رساند با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و افزایش دمای بالای هوا و به تبع آن افزایش چند برابری جمعیت روستاها بخصوص در ایام تاسوعا و عاشورا که سبب افزایش چند برابری مصرف آب می گردد، لزوم مدیریت مصرف آب را دو چندان می کند.

شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نهایت تلاش خود را به صورت شبانه روزی در جهت خدمتگزاری به عزاداران حسینی انجام خواهند داد اما گذر از این روزها به مدد و همکاری و همراهی همه مردم فهیم استان در شهرها  و روستاها نیاز دارد .

لذا مستدعی است اهالی محترم در کلیه شهرها و  روستاها و میهمانان گرانقدر در مراسم حسینی، نهایت دقت در مصرف آب را داشته و به صورت جدی از استفاده آب جهت مصارف غیر شرب در این ایام خودداری نمایند .

همچنین با توجه به احتمال افت فشار و یا  قطعی مقطعی آب در این ایام با توجه به حجم زیاد جمعیت در روستاها و به هم خوردن تراز تولید و مصرف آب، لازم است جهت پذیرایی از عزاداران حسینی در مساجد و حسینیه ها حتما ذخیره آب کافی داشته و در این زمینه از قبل با همکاران و مدیران آبفای شهرستان ها ارتباط برقرار نمایند .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0